Câți bani face Glovo în România: bilanțul care-ți arată că pandemia a fost mină de aur
Serviciile de livrat mâncare și alte produse la domiciliu au mers excelent în pandemie. Iar bilanțul Glovo pe România confirmă acest lucru.
Glovo împlinește trei ani de când a intrat pe piața din România, motiv pentru care a decis să tragă linie și să facă public bilanțul. Compania arată că își menține poziția de lider pe piața locală a platformelor de livrare rapidă, cu toate că piața a devenit una aglomerată.
În această perioadă, compania a livrat peste 70 milioane produse cu o valoare de peste 250 milioane de euro, iar curierii au încasat în total peste 50 milioane de euro. Sunt cifrele care-ți arată că Glovo se descurcă extrem de bine în România.
Câți bani face Glovo în România
Primii trei ani ai aplicației Glovo în România au fost marcați de o expansiune continuă pe plan local. Asta înseamnă că, în prezent, serviciul Glovo e prezent în 40 de orașe din România.
Aplicația reunește peste 17.000 de curieri înscriși în București și peste 11.000 în provincie, dintre care 4000 sunt activi în capitală și peste 3.000 în provincie.
Cât despre numărul de parteneri, pe Glovo se găsesc la ora actuală peste 6.000 de parteneri din diferite categorii, un procent semnificativ – de 82% – fiind reprezentat de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), pentru care Glovo a reprezentat o modalitate de supraviețuire în timpul pandemiei.
Atunci când vine vorba despre comenzile făcute prin intermediul aplicației Glovo, acestea au avut o valoare medie de 65 de lei în București și de 56 de lei în restul țării. Cea mai mare comandă în înregistrată în cei trei ani de existență pe piața din România a fost făcută în anul 2020 și a fost în valoare de 3.800 lei.
Cifrele celor trei ani de activitate
- ● Valoarea tranzacționată în trei ani: peste 250 milioane euro
- ● Venituri totale încasate de curierii parteneri de la venirea Glovo în România: peste 50 milioane de euro
- ● Număr de produse livrate: peste 70 milioane de produse livrate în cei trei ani
- ● Număr de kilometri parcurși de curierii parteneri Glovo în trei ani: 95 milioane
- ● Comenzi efectuate în trei ani: peste 20 de milioane
- ● Cele mai active trei orașe pe Glovo în trei ani: București, Timișoara, Cluj
- ● Cele mai populare trei produse comandate prin Glovo: McPuișor, Cheeseburger, banane
- ● Cel mai activ curier raportat la numărul de comenzi: peste 14.000 de comenzi onorate de un singur curier partener de la înscrierea sa în aplicație
„E un moment important pentru noi și vrem să le mulțumim celor care ne-au ajutat să ajungem aici: utilizatori, parteneri, curieri, echipa locală, globală, iar lista poate continua. Am crescut datorită celor care au avut încredere în noi și care au folosit Glovo de fiecare dată când au avut nevoie. Suntem în continuare motivați să oferim un serviciu de calitate, util și divers, iar anul acesta, de ziua noastră, am pregătit o serie de reduceri pentru toți utilizatorii Glovo Prime.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.